Успіх окрилює ?, або Подія випити ...

Пройшли ті часи, коли жінці залишався лише один наділ - діти і кухня. Процес фемінізму, механізм якого був запущений ще в XVIII столітті, до років нинішнім дозволив ґрунтовно перевернути жіноче свідомість щодо своєї ролі в житті. Відтепер жінки відвоювали права практично на всі сфери людської життєдіяльності, причому навіть на ті, де "господарями" споконвіку вважалися виключно чоловіки і куди раніше їм був "вхід заборонений".

Звичайно ж, не всім представницям жіночої половини людства, в силу різних обставин, вдається звільнитися від чоловічого впливу і реалізувати свої прагнення в дійсності - домогтися успіху і побудувати хорошу, стабільну кар'єру, придбавши тим самим міцну фінансову незалежність.

А для кого- то з них це просто не представляє особливої важливості: деяким дівчатам набагато ближче і приємніше традиційна жіноча доля "берегині вогнища". Створення міцної і дружної сім'ї, турбота про люблячого чоловіка, виховання хороших дітей - ось ті непорушні цінності, заради яких багато жінок готові пожертвувати собою, вірніше, своїми боязкими бажаннями про "примарному" успіху. Для них ідеальна сім'я, а особливо така, що викликає захоплення і заздрість оточуючих - це істинно бажаний успіх, набагато більш приємний, ніж наприклад, кар'єра.

Тут вже, як кажуть, кожен сам коваль свого щастя. І стверджувати те, що "забита і нещасна" домогосподарка із задоволенням помінялася б ролями з "успішною і щасливою" бізнес-леді, було б неправильно.


Бо не все так просто і очевидно, яким на перший погляд може здатися. Хоча, це вже матеріал для іншої статті ...

Мова піде трохи про інше. Британські фахівці з'ясували, що дохід жінки - є показник не тільки її ділових якостей, професійних навичок та інтелектуальних здібностей. Дослідження, проведені Офісом національної статистики Великобританії, дозволили зробити наступний висновок: жінки, чия робота приносить високооплачуваний дохід, вживають алкогольні напої в два рази більше, порівняно зі своїми конкурентками, які досягли менших успіхів.

Участь у дослідженні взяли 2000 представниць жіночої статі, при тому різного віку, професій і з неоднаковим рівнем доходів.

Як виявилося, висококваліфіковані фахівці вживають у середньому 10,2 алкогольних порцій на тиждень (трохи більше пляшки вина). Це на порядок більше, ніж дозволяють собі жінки, зайняті фізичною працею - їх максимально допустима "доза" становить 6,5 порцій спиртного в тиждень.
Крім того, в підгрупі, що складається з представників керівних посад, 19% учасниць зізналися в тому , що вживають алкоголь, як мінімум, п'ять днів на тиждень. Аналогічне опитування серед представниць робітничого класу показав інший результат - любительками щодня "закласти за комір" виявилося 11% жінок.

Примітно і те, що кількість уживаного спиртного знаходиться в залежності і від віку: ті жінки, які переступили 45 -річний рубіж, випивають більше і частіше, ніж їх молодші опонентки.