Схуднути можна за допомогою уяви

Худнути безкоштовно за допомогою уяви пропонує вчений Керрі Моруеджа (Carey Morewedge) з Університету Карнегі-Меллон, США. Безпосередньо перед тим, як почати їсти, потрібно подумки з'їсти бажане блюдо якомога більшу кількість разів. Це допоможе знизити відчуття голоду.

Робота вчених доводить, що багато дієтологи пропонують докорінно помилкову стратегію для бажаючих худнути. Стратегія ця заснована на спробах усунути зайві думки про їжу і таким чином притупити бажання задовольнити свій апетит. Виходячи з цієї роботи ясно те, що випробовувані, уявляє кілька разів поспіль вживання різних типів їжі, після цього з'їдали набагато менше, ніж ті люди, яким було запропоновано уявити інший тип дій чи вони в думках їли не досить багато.

Це відкриття корисне і просте, як все геніальне. Воно дозволить не тільки людям, охочим позбавитися від зайвої ваги, худнути без особливої напруги. Також і ті, хто має нездорові пристрасті до наркотиків, сигарет і іншим, поганим і небезпечним звичкам, позбутися від них в недалекому майбутньому за допомогою уяви.

Досвідчені психологи вважають, що якщо людині, що бере участь в експерименті, запропонувати понюхати або декілька раз поглянути на їжу, яка йому подобається, це може викликати звикання і зниження бажання з'їсти її. І це тоді, як всі фізіологічні прояви організму все ще будуть показувати наявність сильного бажання з'їсти запропоноване блюдо. Працюючи над цією проблемою, вчені виходили саме з цього досвіду психологів.

Вчені з групи Моруеджа вирішили перевірити, чи може бути викликано звикання за допомогою уяви бажаної їжі.


На початку проведення експерименту вченими використовувалися шоколадні цукерки, покриті глазур'ю. Добровольцям, яких розділили на дві групи, запропонували два варіанти ситуацій, які потрібно було уявити. Перший варіант - це мислення з'їсти три десятки цукерок і покласти три монетки в приймач пральної машини. А другий - протилежний першому: з'їсти три цукерки, але в пральну машину опустити при цьому 30 монет.

Вчені керувалися при роботі тим припущенням, що всі, хто бере участь в експерименті, в рівній мірі відчувають пристрасть до шоколадним цукеркам . По завершенні експерименту кожному учаснику було запропоновано ваза, повна цукерок. І з'ясувалося, що випробувані, які думали про більшу кількість цукерок, яких з'їдали подумки, насправді з'їли їх менше.

Такий же результат отримали, замінивши цукерки сирними кубиками.

Для того, щоб виявити механізм впливу уяви на фізичні потреби випробовуваних, у заключному експерименті вчені запропонували учасникам пограти в комп'ютерну гру. І залежно від кількості набраних очок, гравці отримували більший або менший приз, яким служила смачна їжа.

У результаті цього останнього експерименту дослідники зробили висновок про те, що уява може знизити завзятість і кількість прикладених зусиль, які люди можуть затратити на отримання бажаної їжі.

За матеріалами: sunhome.ru